Специалист Обслужване на Клиенти

Специалист Обслужване на Клиенти

Credissimo е динамична високотехнологична компания, създадена през 2007 г. и е една от най-бързо развиващите се FinTech /ФинТек/ структури в небанковия финансов сектор в Европа. С иновативните си решения, нововъведения и автоматизирани процеси, отговаряме на нуждите на нашите потребители при потребност от краткосрочно финансиране. Водени от желанието да сме максимално полезни и удобни за всеки потребител, ние първи в България предложихме изцяло онлайн заявяване на кредит, както и моментално одобрение и получаване на средствата. Credissimo e първата компания в света, която пусна напълно автоматизиран чатбот за предоставяне на кредит във Facebook Messenger, с което постави нови стандарти в индустрията.
Ние в Credissimo продължаваме своето стремително развитие и търсим „Сътрудник Клиентски контактен център“, който да се присъедини към талантливия ни екип.

Какви ще са отговорностите за тази позиция:

  • Прецизно и акуратно обслужване на клиенти по входяща линия, онлайн чат и имейл, според установените за това норми и правила;
  • Предоставяне на ясна и коректна информация, относно продуктите, предлагани от компанията;
  • Съдействие и подкрепа на клиентите във връзка с кандидатстване за желан от тях продукт;
  • Предоставяне на необходимата информация и извършване на справки по съществуващи кредити;
  • Предлагане на актуална информация за текущи промоции и отстъпки, от които клиентите могат да се възползват;
  • Индивидуален подход към всеки клиент.

Какво изискваме за позицията „Специалист Обслужване на Клиенти":

  • Отлични комуникационни умения – приятен глас и ясна дикция, книжовен български език;
  • Отлична писмена комуникация на български език;
  • Желание за работа в екип;
  • Отговорност към поставените задачи;
  • Завършено средно/висше образование;
  • Добра компютърна грамотност при работа с MS Windows;
  • Наличието на опит на подобна позиция е препоръчителен.

Какво още търсим в бъдещия кандидат?

Oрганизираност и мотивация за резултати, умения за работа с различен тип хора, адаптивност при различен тип ситуации и казуси и желание за общуване по телефон.

 

Какво предлагаме в Credissimo:

  • Динамична среда и възможност за кариерно развитие;
  • 25 дни платен годишен отпуск;
  • Допълнително здравно осигуряване с възможност за добавяне на близки/роднини
  • Мотивиращо възнаграждение, което при постигане на предварително заложените цели;
  • Кафе, чай, безалкохолни напитки и плодове в офиса;
  • Преференциални условия за Карта Мултиспорт;
  • Възможност да бъдете част от компания, която е обявена топ 10 на компаниите за алтернативно финансиране в Европа от European Fintech Awards.

 

Изпрати CV

 



Обратно към всички