Стремежът за опазване на природата и пестенето на ресурсите й са заложени в стратегическото развитие на Credissimo.bg още от самото начало, с вземането на решението да предлагаме всичките си услуги изцяло и единствено в интернет.
С това решение, още в първите стъпки на своето развитие, направихме своя избор за природосъобразна дейност. Всяка награда и признание за отговорността ни към околната среда е признание и към всички вас - нашите клиенти, защото вие активно участвате в процесите и подкрепяте развитието на компанията ни, като сте част и от общия ни стремеж към съхранение на природата.
Онлайн услугите, които пестят ресурси и щадят околната среда
Според изчисленията, за една година компанията ни е спестила хартия, която възлиза на над 4 млн. листа в размер А4, или около 20 тона. За производството й са нужни над 10 млн. литра вода - това е питейната вода за един ден на 5 милиона души или, образно казано, около две трети от жителите на България. Необходимото електричество пък може да бъде спестено, ако бъдат изгасени над 4 млн. електрически крушки в продължение на един час.
В началото на тази година, на база проведен от Green Business Berau анализ и оценка на вътрешните ни процеси и въведените от компанията ни добри практики за опазване на природата и околната среда, ни беше присъдено поредното отличие - сертификат “Gold Member”.
Иновативно развитие с мисъл за природата
Компанията ни спестява не само огромни количества хартия, но и други ценни ресурси: време и усилия на нашите клиенти, а на света - дървесина, вода, електричество и други съпътстващи разходи по производството на консумативи.
Стремежът към екологично развитие вече се усеща навсякъде – както във всеки човек, така и на бизнес равнище. Екологичните и климатичните промени изискват нова ценностна система в световен мащаб, а корпорациите с модерно мислене постепенно се превръщат в основните за спазването им. Налагането на стандартите за бизнес, който цени природните ресурси, отдавна не е само мода - това е кауза в името на бъдещето на планентата ни.
Макар и бавно навлизаща в България, тази тенденция става все по-устойчива и прониква все по-навътре, дори в ежедневието на всеки един от нас.