Credissimo е любима марка на българите и през 2019 г.

Credissimo е любима марка на българите и през 2019 г.

Credissimo е избрана за марка №1 в категорията “ФинТех компании” в класацията „Любима марка“ за 2019. За трета поредна година, българските потребители отличиха успешната ни политика за технологични иновации, в полза на клиентите. Компанията ни взе приз и в оспорваната категория „Българска марка“.

Наградата

Високотехнологични решения за бързо обслужване, автоматизирани процеси и максимално сигурна среда на личните данни са сред иновациите, които ни отличават пред потребителите. Credissimo е първата ФинТех компания в света, която разработва и предлага чатбот за онлайн кредитиране, който позволява целият процес, от избора на продукт и попълването на заявление, до одобрението за заем, да се извършва през приложението Facebook Messenger.

През изминалата година първи в България въведохме и моменталното одобрение на молба за онлайн заем. Водени от стремежа си да сме максимално полезни за всеки наш клиент, въведохме този иновативен модел на обслужване, целящ максимално съкращаване на времето за обработка на заявленията за кредит и подобряване качеството на предлаганите услуги.

През март Credissimo беше отличена като най-бързата небанкова финансова институция от проведеното изследване на агенцията за маркетингови проучвания „Ноема“ за скоростта на обработка на заявление и издаване на становище сред 20 компании за бързи кредити в България. В проведеното изследване Credissimo се класира на първо място не само по бързина (документите се обработват от робот само за 4 минути), но и по цялостна клиентска удовлетвореност от обслужването. Това се потвърждава и от вътрешните ни проучвания, провеждани ежемесечно сред клиентите на компанията, в които 98% споделят, че според тях процесът по кандидатстване за онлайн кредит е изключително бърз, а 85% оценяват цялостното обслужване, предоставено от Credissimo, като „Отлично“.

Конференцията по случай връчването на наградите.

Тази година за първи път бяха връчени и призове за бранд мениджърите, развили и наложили марките сред потребителите. Биляна Христова, маркетинг директор на Credissimo, взе награда „Бранд мениджър на годината 2019“ в категория „ФинТех компании“. По време на конференцията Brand Talks: Мисия „Любима марка”, тя сподели своя опит кое е ключовото в общуването със съвременния потребител за изграждането на емоционална връзка и лоялни клиенти. Категоричната и препоръка е, че иновациите са това, което може да отличи един бранд от друг. „Принципът, който води до успех, е фокус към обслужването и клиентската удовлетвореност. Съхраняване на човешките взаимоотношения с клиентите също са от ключово значение.“

Получените награди са ясен знак от нашите клиентите, че усилията ни винаги да надграждаме постигнатото и да надскачаме техните очаквания, продължават да дават желаните резултати и да бъдат високо оценявани. Благодарим!

Любимите марки

“Любимите марки" е единствената по рода си потребителска класация в България. Тя се провежда за 11-та поредна година и дава възможност на всички гласували да определят марките, които обичат най-много. Тази година над 40 000 души подкрепиха предпочитаните от тях брандове. 



Обратно към всички

Прочети още