Credissimo е сред финалистите в потребителската класация „Любимите марки“

Credissimo е сред финалистите в потребителската класация „Любимите марки“

Credissimo достигна до финала на конкурса след оспорвана надпревара, като успя да задмине конкуренцията в две от най-ключовите категории в потребителската класация „Любимите марки“. Над 13 000 души участваха във втория етап от проведеното проучване и дадоха своя глас за любимите си марки и компании. Така Credissimo достигна до финала и е сред топ 3 на най-любимите марки в България, като продължава надпреварата в категориите:

  • „Българска марка“
  • „Финансови институции“

„Да достигнеш топ 3 на най-любимите марки в България сред конкуренция от над 300 компании е голямо признание! За нас е чест и благодарим на всеки гласувал за Credissimo! Вярваме, че усилията, които полагаме са отражение на удовлетворението на нашите потребители. като Пожелаваме успех на всички участници в последния кръг!“, споделя ръководството на компанията.

Гласувай за нас и ни помогни да спечелим голямото отличие!

Финалният етап на класацията стартира на 3 юли и ще продължи до 9 юли. В този период всеки потребител може да гласува за любимата си марка в различните категории. След като гласуването приключи любимите марки на България ще бъдат обявени на официална церемония, която ще се проведе на 12 юли.

Ако Credissimo е твоята любима марка, гласувай за нас, като посетиш сайта на „Любимите марки“ тук: http://www.mylovemarks.eu/ и номинирай компаниите в различните категории, заслужили твоя глас!

Какво представлява класацията „Любимите марки“?

Потребителската класация „Любимите марки“ се провежда за девета поредна година и предоставя уникалната възможност на потребителите да дадат мнението си за компании, които обичат и независимо от голямата конкуренция са спечелили тяхното доверие.

За разлика от други класации, „Любимите марки“ са свободни и основани единствено на предпочитанията на клиентите и не включват специални пазарни критерии. По този начин се представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.



Обратно към всички

Прочети още