This website is for our Bulgarian customers.

You can check our corporate page here

Credissimo е сред финалистите в потребителската класация „Любимите марки“

от Credissimo България | 03.07.2017
Вземи пари сега
Credissimo е сред финалистите в потребителската класация „Любимите марки“

Credissimo достигна до финала на конкурса след оспорвана надпревара, като успя да задмине конкуренцията в две от най-ключовите категории в потребителската класация „Любимите марки“. Над 13 000 души участваха във втория етап от проведеното проучване и дадоха своя глас за любимите си марки и компании. Така Credissimo достигна до финала и е сред топ 3 на най-любимите марки в България, като продължава надпреварата в категориите:

  • „Българска марка“
  • „Финансови институции“

„Да достигнеш топ 3 на най-любимите марки в България сред конкуренция от над 300 компании е голямо признание! За нас е чест и благодарим на всеки гласувал за Credissimo! Вярваме, че усилията, които полагаме са отражение на удовлетворението на нашите потребители. като Пожелаваме успех на всички участници в последния кръг!“, споделя ръководството на компанията.

Гласувай за нас и ни помогни да спечелим голямото отличие!

Финалният етап на класацията стартира на 3 юли и ще продължи до 9 юли. В този период всеки потребител може да гласува за любимата си марка в различните категории. След като гласуването приключи любимите марки на България ще бъдат обявени на официална церемония, която ще се проведе на 12 юли.

Ако Credissimo е твоята любима марка, гласувай за нас, като посетиш сайта на „Любимите марки“ тук: http://www.mylovemarks.eu/ и номинирай компаниите в различните категории, заслужили твоя глас!

Какво представлява класацията „Любимите марки“?

Потребителската класация „Любимите марки“ се провежда за девета поредна година и предоставя уникалната възможност на потребителите да дадат мнението си за компании, които обичат и независимо от голямата конкуренция са спечелили тяхното доверие.

За разлика от други класации, „Любимите марки“ са свободни и основани единствено на предпочитанията на клиентите и не включват специални пазарни критерии. По този начин се представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Прочети още

Заяви твоя първи безлихвен заем на вноски само до края на януари
Развихри въображението си, за да не се налага да чакаш чудеса от Дядо Коледа.