Credissimo беше удостоена с най-престижната награда на българските потребителите за най-любима „Финансова институция“ и „Любима марка“ в България, в единствената потребителска класация у нас – „Любимите марки”.
На провелата се официална церемония на 13 юли 2017 г. в столичния хотел “Хилтън” в гр. София, въпреки силната конкуренция, Credissimo беше отличена с най-високото отличие на потребителите.
„Получените награди са ясен знак от нашите клиенти, че положените от нас през годините усилия за предоставяне на все по-адекватни и изпреварващи потребителските очаквания, услуги, са били в правилната посока и дори са надскочили техните изисквания. Първото място, на което ни поставиха българските потребители в своите предпочитания е изключителна чест, но и отговорност. Отговорност да продължим да им предоставяме решения, които да изпреварват техните очаквания, именно затова и продължаваме да създаваме и внедряваме иновации в сектора, така че те да получават най-доброто от световните тенденции, което само водеща ФинТек компания на световно ниво може да им даде” – заявиха от ръководството на компанията.
Над 30 000 души взеха участие в деветото издание на конкурса, като Credissimo премина успешно и през трите кръга на оценяване. Благодарение на високотехнологичните си постижения и внедрени иновативни решения компанията успя да се открои и да получи едни от най-престижните потребителски награди.
Високите постижения на Credissimo
Признанията от потребителите, които Credissimo получи са в резултат на дългогодишната и устойчива политика на компанията за постигане на потребителска удовлетвореност чрез иновации. Още от основаването си през 2007 година, дружеството е първата компания в България, предлагаща редица революционни решения за сферата на бързите кредити в световен мащаб.
Компанията се разграничава от конкурентите си, като първа въвежда изцяло автоматизиран и онлайн базиран процес по заявяване и усвояване на кредит, нов метод за валидиране на банкова сметка, нямащ аналог в България. Иновативните решения донесоха на компанията и покана за участие в един от най-известните конкурси за иновации в света – Distribution and Marketing Innovation Awards.
Бъдещите планове на компанията
Екипът на Credissimo непрестанно работи по внедряването на разработки базирани на изкуствен интелект в различните процеси, с цел съкращаване на времето за обработка на молби и подобряване качеството на предоставените услуги. В бъдеще компанията планира да подхожда още по-персонално към всеки клиент, като дори ще адаптира съдържанието на сайта с помощта на самообучаващ се робот на база поведението, демографията и интересите на потребителя.
Благодарение на своите иновативни идеи и постоянно развиване на услугите и процесите през последните десет години, Credissimo отстоява лидерските си позиции и е №1 в онлайн кредитирането на българския пазар, като бележи постоянен ръст на нови и лоялни клиенти. Компанията успешно се отличи и превърна в лидер и на Македонския пазар, където дружеството оперира и развива своята успешна дейност почти година. Очаква се съвсем скоро и експанзия в Полша и Румъния.
За „Любимите марки“
„Любимите марки" е единствената по рода си потребителска класация в България. Тя се провежда за девета поредна година и дава възможност на всички гласували да определят марките, които обичат най-много. Тази година близо 30 000 души подкрепиха предпочитаните от тях брандове. Част от марките стигнаха до трети кръг в повече от една категория.