Credissimo продължава напред в единствената потребителската класация „Любимите марки“

Credissimo продължава напред в единствената потребителската класация „Любимите марки“

След приключването на първия етап от гласуването в потребителската класация „Любимите марки“ , Credissimo за пореден път се класира в Топ 6 на най-предпочитаните брандове в категориите „Българска марка“ и „Финтех компании“. Тази година компанията продължава  надпреварата и в още една оспорвана категория, а именно „Иновативни марки“. В първия етап от гласуването взеха участие близо 6000 крайни потребителя, които дадоха гласа си за своя любим бранд в предварително селектираните 36 категории.

 „Удовлетворението на нашите клиенти е отражение на непрекъснатия стремеж на компанията да се развива и да разработва иновативни процеси и услуги, които не само да удовлетворяват, но и да надскачат очакванията на потребителите. Благодарим сърдечно на всички гласували, подкрепили Credissimo, и вярваме, че заедно можем да покорим още много върхове. Успех на всички участници в следващите кръгове!”, споделя екипът на компанията.

Подкрепи ни, като гласуваш за нас и в следващия кръг!

На 20 юни стартира етап 2 от гласуването, който ще продължи до 26 юни и цели да отсее ТОП 3 марките финалисти във всяка категория.

Ако Credissimo е твоята любима марка, гласувай за нас, като посетиш сайта на „Любимите марки“ тук: http://www.mylovemarks.eu/ и номинирай компаниите в различните категории, заслужили твоя глас!

Какво представлява класацията „Любимите марки“?

Потребителската класация „Любимите марки“ се провежда за единадесета поредна година и предоставя уникалната възможност на потребителите да дадат мнението си за компании, които обичат, които са спечелили тяхното доверие и са доказали качеството си през годините, независимо от все по-голямата конкуренция.

„Любимите марки“ е напълно свободна класация, основана единствено на предпочитанията и емоциите на потребителите, без да са включени специални пазарни критерии. По този начин се представя не експертното, а потребителското мнение за различните брандове.



Обратно към всички

Прочети още