This website is for our Bulgarian customers.

You can check our corporate page here

Credissimo продължава напред в единствената потребителската класация „Любимите марки“

от Credissimo България | 21.06.2019
Вземи пари сега
Credissimo продължава напред в единствената потребителската класация „Любимите марки“

След приключването на първия етап от гласуването в потребителската класация „Любимите марки“ , Credissimo за пореден път се класира в Топ 6 на най-предпочитаните брандове в категориите „Българска марка“ и „Финтех компании“. Тази година компанията продължава  надпреварата и в още една оспорвана категория, а именно „Иновативни марки“. В първия етап от гласуването взеха участие близо 6000 крайни потребителя, които дадоха гласа си за своя любим бранд в предварително селектираните 36 категории.

 „Удовлетворението на нашите клиенти е отражение на непрекъснатия стремеж на компанията да се развива и да разработва иновативни процеси и услуги, които не само да удовлетворяват, но и да надскачат очакванията на потребителите. Благодарим сърдечно на всички гласували, подкрепили Credissimo, и вярваме, че заедно можем да покорим още много върхове. Успех на всички участници в следващите кръгове!”, споделя екипът на компанията.

Подкрепи ни, като гласуваш за нас и в следващия кръг!

На 20 юни стартира етап 2 от гласуването, който ще продължи до 26 юни и цели да отсее ТОП 3 марките финалисти във всяка категория.

Ако Credissimo е твоята любима марка, гласувай за нас, като посетиш сайта на „Любимите марки“ тук: http://www.mylovemarks.eu/ и номинирай компаниите в различните категории, заслужили твоя глас!

Какво представлява класацията „Любимите марки“?

Потребителската класация „Любимите марки“ се провежда за единадесета поредна година и предоставя уникалната възможност на потребителите да дадат мнението си за компании, които обичат, които са спечелили тяхното доверие и са доказали качеството си през годините, независимо от все по-голямата конкуренция.

„Любимите марки“ е напълно свободна класация, основана единствено на предпочитанията и емоциите на потребителите, без да са включени специални пазарни критерии. По този начин се представя не експертното, а потребителското мнение за различните брандове.

Прочети още

Или как лесно и забавно да заделиш пари за „спешни случаи“
Заяви твоя първи безлихвен заем на вноски само до края на януари
Развихри въображението си, за да не се налага да чакаш чудеса от Дядо Коледа.