Credissimo със “Златно сърце” за благотворителност

Credissimo със “Златно сърце” за благотворителност

На официална церемония, проведена на 6. декември в хотел „Хилтън“ в София, бяха раздадени Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална дейност „Златно сърце“, организирани от списание „Business Lady“. На тях Credissimo беше отличена с приз в категорията „Цялостна социална отговорност и благотворителна дейност“. 

Приз „Златно сърце“ за „Цялостна социална отговорност и благотворителна дейност“

На официалната церемония за трета поредна година списанието „Business Lady” отличи повече от 11 благотворителни кампании и социални проекти в общо 11 различни каузи. Годишните Наградите „Златно сърце“ за благотворителност и корпоративна социална отговорност носят изключителен емоционален заряд и са своеобразно „благодаря“ за големите дарители на България.

Credissimo грабна приза в категорията „Цялостна социална отговорност и благотворителна дейност“ за приноса си със своите социални кампании в подкрепа на различни благотворителни каузи и образователни инициативи. През 2015 г. компанията стартира кампания за социална подкрепа Credissimo за по-добър живот”. Всеки месец, чрез тази инициатива, от всеки изплатен заем се даряват средства за различни социални дейности.

Социална и благотворителна дейност на Credissimo

Сред подкрепените с дарения на Credissimo са децата от ДДЛРГ „Св. Иван Рилски” в село Разлив. Благодарение на Credissimo през последните три години възпитаниците на дома участват активно в извънкласни занимания по български народни танци, таекуондо, лека атлетика, волейбол и баскетбол.

Тази година Credissimo насочи своята социална активност към бъдещите математици на България. Компанията подкрепи умните и амбициозни деца от отборът по математика на Софийска математическа гимназия (СМГ). Благодарение на Credissimo малките математици успяха да вземат участие в Международното състезание по математика в Тайланд, откъдето се върнаха с 4 медала.  

Credissimo подкрепя още много различни институции, деца и младежи в неравностойно положение и други групи, имащи нужда от помощ. За последните 3 години дарената от компанията сума възлиза на повече от 200 000 лева.

Биляна Станчева, маркетинг мениджър на Credissimo, споделя:

„Ние от Credissimo вярваме, че  всяка компания, независимо от нейния предмет и сфера на дейност, има определени морални задължения не само към своите клиенти, но и към обществото и неговите членове, които са социално затруднени. Надяваме се да бъдем пример и за други компании, които да възприемат идеята за солидарност и социална ангажираност”

Награда на Credissimo за  цялостна социална отговорност и благотворителна дейност от списание Business Lady



Обратно към всички

Прочети още