This website is for our Bulgarian customers.

You can check our corporate page here

Credissimo представя своя най-добър служител на годината - SIMO

от Credissimo България | 28.06.2017

Credissimo представя своя най-добър служител на годината - SIMO

В края на месец април, Credissimo стана първата българска ФинТек компания в света, която изцяло разработи и внедри чатбот за бързи кредити в приложението Facebook Messenger. След като той успешно успя да реализира своите първи 10 000 обработени заявления, е време да разкрием и кое е лицето зад образа му, което единодушно обявихме за служител на годината!

А неговото име е SIMO.

Или по-сложно казано Супер Иновативен Механизъм за Обслужване на клиенти.

Запознай се с него в 30 секунди:

 

Защо SIMO е служител на годината?

След като SIMO успя да докаже многократно своите способности и предимства пред клиентите, ръководството на компанията реши да го обяви за служител на годината, благодарение на неговите изключителни качества, а именно:

SIMO e приятел в нужда - той постоянно е на линия във Facebook. Обича да чати и може да го прави денонощно!

SIMO не спи - по всяко време той е в бойна готовност да ти помогне, за да получиш пари, точно когато ти потрябват!

SIMO е онлайн 24/7 - започваш чат със него само с един клик по всяко време на денонощието.

SIMO e супер бърз - съобщенията, които му изпращаш винаги са и той ти отговаря веднага.

SIMO е винаги навреме - той не се бави с отговора, защото знае, че имаш спешна нужда от пари!

SIMO е винаги до теб - пълен с енергия и готов да премине заедно с теб целия процес по заявяване на кредит!

SIMO няма грешка - той те напътства при попълване на заявлението в чата и всичко става за минути!

SIMO не ти досажда - той ти пише, само когато имаш нужда от неговите услуги и отговаря винаги навреме!

Какво предстои да се случи със SIMO?

SIMO работи вече половин година изключително успешно и се приема много добре от потребителите. От стартирането си до момента той е обработил повече от 10 000 заявления за кредит в България. Много скоро предстои премиерата му и в Македония.

С времето, SIMO ще става все по-полезен за потребителите, обогатен с нови знания и способности (функционалности на чатбота). Сред първите неща, които предстоят, е да започне да прави справка за статус по кредит и размер на предстояща вноска.

Следващата стъпка, които ще овладее SIMO е да предоставя информация коя е най-близката до клиента каса на FastPay или EasyPay.

На по-късен етап SIMO ще обяснява в кратки видеа спецификите на двата продукта – Credissimo плюс и Credissimo до заплата. Целта ни е клиентите да получат възможността за взимане на информирано решение по възможно най-краткия и достъпен начин, съобразен с бързото им ежедневие.
Успешното интегриране на SIMO ще продължи и в други популярни платформи като Viber, Skype и в чата на сайта ни credissimo.bg.

Повече за това как функционира SIMO прочети тук

Прочети още

През двете седмици на кампанията ни “Топъл обяд навреме”, със съдействието на ресторант Djanam Steak House, раздадохме над 8 000 порции топъл обяд на хора в затруднено положение.
Планира се увеличаване на броя порции до 1 000 на ден, поради големия брой желаещи
От 30-ти април - Безплатен обяд от Credissimo за нуждаещи се, съвместно с ресторант Djanam Steak House