Credissimo представя своя най-добър служител на годината - SIMO

Credissimo представя своя най-добър служител на годината - SIMO

В края на месец април, Credissimo стана първата българска ФинТек компания в света, която изцяло разработи и внедри чатбот за бързи кредити в приложението Facebook Messenger. След като той успешно успя да реализира своите първи 10 000 обработени заявления, е време да разкрием и кое е лицето зад образа му, което единодушно обявихме за служител на годината!

А неговото име е SIMO.

Или по-сложно казано Супер Иновативен Механизъм за Обслужване на клиенти.

Запознай се с него в 30 секунди:

 

Защо SIMO е служител на годината?

След като SIMO успя да докаже многократно своите способности и предимства пред клиентите, ръководството на компанията реши да го обяви за служител на годината, благодарение на неговите изключителни качества, а именно:

SIMO e приятел в нужда - той постоянно е на линия във Facebook. Обича да чати и може да го прави денонощно!

SIMO не спи - по всяко време той е в бойна готовност да ти помогне, за да получиш пари, точно когато ти потрябват!

SIMO е онлайн 24/7 - започваш чат със него само с един клик по всяко време на денонощието.

SIMO e супер бърз - съобщенията, които му изпращаш винаги са и той ти отговаря веднага.

SIMO е винаги навреме - той не се бави с отговора, защото знае, че имаш спешна нужда от пари!

SIMO е винаги до теб - пълен с енергия и готов да премине заедно с теб целия процес по заявяване на кредит!

SIMO няма грешка - той те напътства при попълване на заявлението в чата и всичко става за минути!

SIMO не ти досажда - той ти пише, само когато имаш нужда от неговите услуги и отговаря винаги навреме!

Какво предстои да се случи със SIMO?

SIMO работи вече половин година изключително успешно и се приема много добре от потребителите. От стартирането си до момента той е обработил повече от 10 000 заявления за кредит в България. Много скоро предстои премиерата му и в Македония.

С времето, SIMO ще става все по-полезен за потребителите, обогатен с нови знания и способности (функционалности на чатбота). Сред първите неща, които предстоят, е да започне да прави справка за статус по кредит и размер на предстояща вноска.

Следващата стъпка, които ще овладее SIMO е да предоставя информация коя е най-близката до клиента каса на FastPay или EasyPay.

На по-късен етап SIMO ще обяснява в кратки видеа спецификите на двата продукта – Credissimo плюс и Credissimo до заплата. Целта ни е клиентите да получат възможността за взимане на информирано решение по възможно най-краткия и достъпен начин, съобразен с бързото им ежедневие.
Успешното интегриране на SIMO ще продължи и в други популярни платформи като Viber, Skype и в чата на сайта ни credissimo.bg.

Повече за това как функционира SIMO прочети тук



Обратно към всички

Прочети още