В края на месец април, Credissimo стана първата българска ФинТек компания в света, която изцяло разработи и внедри чатбот за бързи кредити в приложението Facebook Messenger. След като той успешно успя да реализира своите първи 10 000 обработени заявления, е време да разкрием и кое е лицето зад образа му, което единодушно обявихме за служител на годината!
А неговото име е SIMO.
Или по-сложно казано Супер Иновативен Механизъм за Обслужване на клиенти.
Запознай се с него в 30 секунди:
Защо SIMO е служител на годината?
След като SIMO успя да докаже многократно своите способности и предимства пред клиентите, ръководството на компанията реши да го обяви за служител на годината, благодарение на неговите изключителни качества, а именно:
SIMO e приятел в нужда - той постоянно е на линия във Facebook. Обича да чати и може да го прави денонощно!
SIMO не спи - по всяко време той е в бойна готовност да ти помогне, за да получиш пари, точно когато ти потрябват!
SIMO е онлайн 24/7 - започваш чат със него само с един клик по всяко време на денонощието.
SIMO e супер бърз - съобщенията, които му изпращаш винаги са и той ти отговаря веднага.
SIMO е винаги навреме - той не се бави с отговора, защото знае, че имаш спешна нужда от пари!
SIMO е винаги до теб - пълен с енергия и готов да премине заедно с теб целия процес по заявяване на кредит!
SIMO няма грешка - той те напътства при попълване на заявлението в чата и всичко става за минути!
SIMO не ти досажда - той ти пише, само когато имаш нужда от неговите услуги и отговаря винаги навреме!
Какво предстои да се случи със SIMO?
SIMO работи вече половин година изключително успешно и се приема много добре от потребителите. От стартирането си до момента той е обработил повече от 10 000 заявления за кредит в България. Много скоро предстои премиерата му и в Македония.
С времето, SIMO ще става все по-полезен за потребителите, обогатен с нови знания и способности (функционалности на чатбота). Сред първите неща, които предстоят, е да започне да прави справка за статус по кредит и размер на предстояща вноска.
Следващата стъпка, които ще овладее SIMO е да предоставя информация коя е най-близката до клиента каса на FastPay или EasyPay.
На по-късен етап SIMO ще обяснява в кратки видеа спецификите на двата продукта – Credissimo плюс и Credissimo до заплата. Целта ни е клиентите да получат възможността за взимане на информирано решение по възможно най-краткия и достъпен начин, съобразен с бързото им ежедневие.
Успешното интегриране на SIMO ще продължи и в други популярни платформи като Viber, Skype и в чата на сайта ни credissimo.bg.