Credissimo - първенци в иновациите за 2016 година

Credissimo - първенци в иновациите за 2016 година

Още от основаването си залагаме на иновативните практики, които инкорпорираме в бизнес модела си, с цел ускорено обслужване на клиентите ни. Сред технологичните решения са изцяло онлайн базиран процес по кандидастване и усвояване на кредит; нов метод за валидиране на банкова сметка и автоматизирано разглеждане на молби за бърз кредит, посредством самообучаващ се алгоритъм, базиран на разработка за изкуствен интелект.

Последното нововъведение, което компанията ни представи, е приемането на Биткойн /Bitcoin/ валута като официално разплащателно средство. Биткойн е децентрализирана виртуална валута и разплащателна система, независима от което и да правителство, компания или организация в света.

 

Иновации в полза на потребителите

На проведения на 19 април конкурс, организиран от сп. Business Lady, бяхме отличени с награда “Иновации в кредитирането и онлайн достъпност до финансови услуги” за многобройните въведени и реализирани от нас технологични решения. На събитието бяха отличени компаниите с най-големи заслуги, свързани с развитие на човешки капитал, иновативен мениджмънт, повишаване на качеството на предлаганата услуга, конкурентопоспособност и технологични иновации.

награда на Credissimo за най-иновативна в кредитирането и онлайн достъпност до финасови услуги

През октомври миналата година екипът ни изцяло разработи и пусна чатбот за бързи кредити в приложението Facebook Messenger - с което превърнахме Credissimo в първата българска компания oт сектора на микрокредитирането в световен мащаб с подобна иновация. Комуникацията се доближава до общуването с жив човек - с кратки въпроси и отговори всеки от нашите клиенти може да мине през всички стъпки, необходими за кандидатстване за бърз заем, като на всеки етап има възможност да променя параметрите по заявлението си.

Откакто внедрихме услугата, заявките за кредит с помощта на чатбота са съпътствани от положителна обратна връзка от потребителите на Кредисимо. Следващите умения, които планираме да овладее чатботът, са предлагане на видео съдържание, демонстриращо услугите на компанията и предоставяне на информация спрямо местоположението на потребителя. Успешното интегриране на чатбота ще продължи и в други популярни приложения като Viber, Skype и Whatsapp.



Обратно към всички

Прочети още