Какви ще са отговорностите за тази позиция?
В ролята си на Сътрудник обслужване на клиенти ще имаш възможността да водиш активна комуникация с клиенти и да разрешаваш казуси с цел отлично и навременно обслужване. Ще осъществяваш входящи обаждания като за тяхното отлично изпълнение ще въвеждаш и актуализираш база данни с клиенти. С цел по-добра услуга и качество на заложените цели в отдел Клиентски контактен център ще водиш проактивна комуникация с клиенти, но и ще съдействаш за решаването на различни спорове и въпроси спрямо етичните норми и правила в компанията.
Какво изискваме за позицията „Сътрудник обслужване в контактен център"?
- Отлични комуникационни умения – приятен глас и ясна дикция, книжовен български език;
- Отлична писмена комуникация на български език;
- Желание за работа в екип;
- Отговорност към поставените задачи;
- Завършено средно/висше образование;
- Добра компютърна грамотност при работа с MS Windows;
- Наличието на опит на подобна позиция е препоръчителен.
Какво още търсим в бъдещия кандидат?
Организираност и мотивация за резултати, умения за работа с различен тип хора, адаптивност при различен тип ситуации и казуси и желание за общуване по телефон.
Какво предлагаме в Credissimo?
- Динамична среда и възможност за кариерно развитие;
- Мотивираща бонусна схема, обвързана с постигнатите резултати;
- Спортни занимания и масаж на работното място;
- Кафе, чай, безалкохолни напитки и плодове в офиса;
- Преференциални условия за Карта Мултиспорт и Карта Допълнително здравно осигуряване;
- Атрактивна офис локация в центъра на София;
- Работа на постоянен трудов договор, сключен с Кредисимо ЕАД;
- Възможност да бъдете част от компания, която е обявена топ 10 на компаниите за алтернативно финансиране в Европа от European Fintech Awards.