Сътрудник Клиентски контактен център

Какви ще са отговорностите за тази позиция?

В ролята си на Сътрудник обслужване на клиенти ще имаш възможността да водиш активна комуникация с клиенти и да разрешаваш казуси с цел отлично и навременно обслужване. Ще осъществяваш входящи обаждания като за тяхното отлично изпълнение ще въвеждаш и актуализираш база данни с клиенти. С цел по-добра услуга и качество на заложените цели в отдел Клиентски контактен център ще водиш проактивна комуникация с клиенти, но и ще съдействаш за решаването на различни спорове и въпроси спрямо етичните норми и правила в компанията.

Какво изискваме за позицията „Сътрудник обслужване в контактен център"?

  • Отлични комуникационни умения – приятен глас и ясна дикция, книжовен български език;
  • Отлична писмена комуникация на български език;
  • Желание за работа в екип;
  • Отговорност към поставените задачи;
  • Завършено средно/висше образование;
  • Добра компютърна грамотност при работа с MS Windows;
  • Наличието на опит на подобна позиция е препоръчителен.

Какво още търсим в бъдещия кандидат?

Организираност и мотивация за резултати, умения за работа с различен тип хора, адаптивност при различен тип ситуации и казуси и желание за общуване по телефон.

Какво предлагаме в Credissimo?

  • Динамична среда и възможност за кариерно развитие;
  • Мотивираща бонусна схема, обвързана с постигнатите резултати;
  • Спортни занимания и масаж на работното място;
  • Кафе, чай, безалкохолни напитки и плодове в офиса;
  • Преференциални условия за Карта Мултиспорт и Карта Допълнително здравно осигуряване; 
  • Атрактивна офис локация в центъра на София;
  • Работа на постоянен трудов договор, сключен с Кредисимо ЕАД;
  • Възможност да бъдете част от компания, която е обявена топ 10 на компаниите за алтернативно финансиране в Европа от European Fintech Awards.

 

Съобщението е изпратено

Назад