Credissimo получи четири награди в 17-тото издание на класацията „Любима марка" – първо място в четири категории и достигна финала в още една. Националното потребителско гласуване тази година регистрира рекордно участие с над 75 000 души, които подадоха близо 3 милиона гласа. Резултатите показват кои брандове са изградили дългосрочно доверие и разпознаваемост сред потребителите в България. На 25 юни 2025 г., по време на официална церемония, организирана от mylovemarks.bg, бяха обявени победителите в над 50 категории.
"Любима марка" е един от най-престижните независими конкурси в България, който ежегодно отличава най-добрите марки в различни сектори чрез гласуване на потребителите. Отличията отразяват доверието на потребителите, които виждат в компанията не само доставчик на финансови услуги, но и надежден партньор и предпочитан работодател.
Водеща позиция във финтех и финансовите услуги
Credissimo оглави класацията в четири ключови категории:
Финансова институция - В тази категория конкуренцията беше изключително силна. Признанието е плод на дългогодишните усилия да предлагаме новаторски, достъпни и сигурни финансови решения на българския пазар. В съвременния свят, където дигитализацията преобразува начина, по който управляваме парите си, ние сме начело, предоставяйки бързи онлайн кредити, съобразени с изискванията на днешния потребител.
Финтех компания - Непрекъснато инвестираме в авангардни технологии и платформи, за да осигурим максимално удобство и надеждност за клиентите си. Платформата за онлайн кредитиране е сред първите в страната, която внедрява автоматизирани решения, съвместими с реалното поведение на потребителите – бързо, достъпно, прозрачно.
Любим работодател - Fintech сектор - Успехът на една организация не се измерва единствено с финансови показатели, но и с отношението към нейният екип. Тази награда отразява грижата ни към служителите и усилията за създаване на привлекателна работна среда. В Credissimo вярваме, че служителите са най-ценният ресурс, и инвестираме в тяхното обучение, благосъстояние и мотивация.
Любим работодател - Българска компания - Признанието като любим работодател е особено значимо в динамичния финтех сектор, където конкуренцията за таланти е интензивна. Успяваме да привлечем и задържим едни от най-добрите специалисти в областта, което е от ключово значение за иновациите и растежа на компанията.
Силен бранд с разпознаваема идентичност
Компанията беше и финалист в категория "Собствена марка". Това постижение демонстрира силата и разпознаваемостта на бранда Credissimo сред потребителите. В днешния конкурентен пазар, изграждането на силна и отличителна собствена марка е от съществено значение за дългосрочния успех.
Присъствието в тази категория е индикатор, че Credissimo се възприема не само като услуга, а като бранд с разпознаваема идентичност. Това поставя компанията в едно от водещите места в потребителското съзнание, редом с големи национални и международни имена.
Работодателска култура с фокус върху развитие и ангажираност
Двете първи места в работодателските категории показват, че процесите в компанията ни не се отнасят само до клиентските услуги, а и до вътрешната култура. Credissimo инвестира усилено както в технологии, така и в хората зад тях. Екипът ни получава възможности за обучение, участие в иновационни проекти и развитие на умения, свързани с дигиталните трансформации в сектора.
Поддържаме среда на откритост и колаборация, с фокус върху менторството, кариерното развитие и личната инициатива. Създаването на култура на прозрачност, сътрудничество и взаимно уважение е основен приоритет, което допринася за високата ангажираност и лоялност на екипа.
Успех в контекст – какво е значението на наградите „Любима марка"
Конкурсът се провежда без предварително жури или селекция – всички етапи се базират на открит потребителски вот. През трите етапа тази година участваха над 75 000 души, които подадоха почти 3 милиона гласа. Наградите са релевантен барометър за потребителското поведение в България.
Фактът, че Credissimo е отличен в четири от най-съществените категории и достига финал в пета, е сериозен индикатор за пазарната позиция на компанията. Още по-съществено – това се случва в контекста на масов вот, без директна намеса от експертни комисии или спонсорства. Тези четири отличия отразяват доверието на хиляди потребители, които ни избират за свой финансов партньор. Особено значими са тези награди, защото идват от реални потребители, които всеки ден избират нашите услуги.
Отличия, вдъхновяващи бъдещи хоризонти
Отличията от конкурса "Любима марка" освен признание за всички постижения до тук са и катализатор за нашето бъдещо развитие. За нас това е ясно потвърждение, че следваме правилния курс – път, който съчетава нововъведенията с отговорността, технологичния напредък с човешкия подход.
Credissimo ще продължи да инвестира в иновации, да разширява продуктовото си портфолио и да подобрява качеството на обслужване, за да отговори на постоянно променящите се нужди на пазара. С поглед към бъдещето, оставаме ангажирани с мисията си да правим финансовите услуги по-достъпни, по-бързи и по-удобни за всеки, като същевременно поддържаме високи стандарти на корпоративна социална отговорност.
Доверието на потребителите е капитал, който трябва да се отстоява ежедневно. Благодарим ви, че гласувахте за нас и че ни подкрепяте в ежедневната ни работа, като избирате нашите услуги. Наградите от "Любима марка" 2025 са доказателство, че компанията ни е заслужила доверието на българските потребители и професионалисти.