Какви ще са отговорностите за тази позиция?
- Проактивно осъществяване на продажби чрез изходящи телефонни обаждания;
- Създава, поддържа и актуализира база данни с потенциални клиенти;
- Предоставя на клиентите информация и подкрепа, относно продукти и услуги, предлагани от Дружеството;
- Води активни преговори и оказва съдействие при сключване на договор с клиента;
- Следи и осъществява последваща комуникация с клиентите с цел по-добра качество на услугата към тях;
- Съдейства при решаване на спорове относно услугите, които компанията предлага, спрямо установените етични правила.
Какво изискваме за позицията „Специалист Продажби - Кол Център":
- Опит в сферата на продажбите по телефон минимум 2 години;
- Отлични комуникационни умения – приятен глас и ясна дикция; книжовен
- български език
- Средно/висше образование;
- Добра компютърна грамотност при работа с MS Office;
Какво още търсим в бъдещия кандидат
Организираност и позитивизъм, проактивност, умения за управление на времето, високи нива на конфиденциалност и желание за общуване по телефон, потребност от това да бъде част от сплотен екип от доказани професионалисти.
Какво предлагаме в Credissimo:
- Динамична среда в компания с големи амбиции;
- Допълнително здравно осигуряване;
- 25 дни платен годишен отпуск;
- Разширяващ се екип и възможност за кариерно развитие;
- Мотивираща бонусна схема, обвързана с постигнатите резултати;
- Преференциални условия за Карта Мултиспорт;
- Спортна зала в офиса;
- Кафе, чай, безалкохолни напитки и плодове в офиса;
- Атрактивна офис локация в центъра на София.