Специалист Продажби - Кол Център

Какви ще са отговорностите за тази позиция?

  • Проактивно осъществяване на продажби чрез изходящи телефонни обаждания;
  • Създава, поддържа и актуализира база данни с потенциални клиенти;
  • Предоставя на клиентите информация и подкрепа, относно продукти и услуги, предлагани от Дружеството;
  • Води активни преговори и оказва съдействие при сключване на договор с клиента;
  • Следи и осъществява последваща комуникация с клиентите с цел по-добра качество на услугата към тях;
  • Съдейства при решаване на спорове относно услугите, които компанията предлага, спрямо установените етични правила.
 

Какво изискваме за позицията „Специалист Продажби - Кол Център":

  • Опит в сферата на продажбите по телефон минимум 2 години;
  • Отлични комуникационни умения – приятен глас и ясна дикция; книжовен
  • български език
  • Средно/висше образование;
  • Добра компютърна грамотност при работа с MS Office;
 

Какво още търсим в бъдещия кандидат

Организираност и позитивизъм, проактивност, умения за управление на времето, високи нива на конфиденциалност и желание за общуване по телефон, потребност от това да бъде част от сплотен екип от доказани професионалисти.

 

Какво предлагаме в Credissimo:

  • Динамична среда в компания с големи амбиции;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • 25 дни платен годишен отпуск;
  • Разширяващ се екип и възможност за кариерно развитие;
  • Мотивираща бонусна схема, обвързана с постигнатите резултати;
  • Преференциални условия за Карта Мултиспорт;
  • Спортна зала в офиса;
  • Кафе, чай, безалкохолни напитки и плодове в офиса;
  • Атрактивна офис локация в центъра на София.

Съобщението е изпратено

Назад